Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Szukasz informacji o tym, czym wyróżnia się dobra firma SEO? Dobrze trafiłeś!

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż dziś obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić rzetelną agencję SEO? Polecamy skorzystać z sugestii ekspertów.

Google doradza, jak znaleźć dobrą agencję SEO

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się w zasadzie tylko za dzięki Google. Pomimo występowania innych alternatyw, jak przykładowo Bing, Yahoo lub Yandex, nadal najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie pozyskać widoczność w internecie, powinien pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest silna, zwykle nie jest to proste bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i opublikowało krótki instruktaż, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.

Czym według Google wyróżnia się dobra firma SEO?

Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem w kilku punktach wyjaśnia, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, przykładowo poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
  • zdolność estymacji budżetu i czasu koniecznego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od szczegółowego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje także, że rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, często dającą namacalne efekty najczęściej po paru miesiącach działań.