Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Złóż wizytę w agencji reklamowej Kraków - tu skorzystasz z wiedzy profesjonalistów.

Akcje reklamowe powinny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na organizację i opłacanie własnych działów ds. marketingu, natomiast niewielkie firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja marketingowa gwarantuje kompleksowe usługi

Agencja marketingowa to zespół twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami wykorzystywanymi w branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami świetnie orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (animacje i klipy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą liczyć na stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz obwoluty), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio użyte na etapie projektowania materiałów reklamowych – ulotek, plakatów, stoisk targowych czy billboardów. Agencja reklamowa przygotuje też atrakcyjne, unikalne teksty na stronę www zleceniodawcy oraz zaplanuje strategię interakcji z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak np. Twitter, Facebook lub Instagram.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Praca agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w organizacji sympozjów, targów bądź spotkań z klientami, które z reguły wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające budowę niezawodnej i zgranej grupy pracowników – należy powierzyć jej opracowanie planu kursów albo zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego grona kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]