pozycjonowanie Kraków

Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie to rozmaite prace mających na celu poprawienie obecności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w SERPach, tym więcej odwiedzin na witrynie, co ostatecznie powinno skutkować zwiększeniem konwersji firmy. Drugim atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi bądź samego brandu.

Algorytm Google wartościuje wszystkie strony www pod kątem blisko dwustu różnych faktorów. Rezultat tej diagnozy przesądza o tym, na której pozycji strona ewentualnie jej podstrona pojawi się internaucie w SERP na dane słowo kluczowe. Za istotne czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uważają między innymi PageSpeed, jakość contentu, jak równieżlinkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne).

Wyszukując w wyszukiwarce Google dowolne słowo, użytkownik otrzymuje wykaz stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na szukane hasło. Które adresy wyświetlają się w wynikach wyżej niż inne? Przede wszystkim te, których treść jest unikalna oraz starannie nasycona przemyślanymi frazami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma również prędkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na komputer, lecz i mobile), prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, jak również liczba stron internetowych kierujących odnośniki do naszej witryny.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – zleć je fachowcom z agencji SEO

Google cyklicznie poprawia algorytm, dlatego zaleca się zostawić pozycjonowanie i optymalizację stron oraz sklepów specjalistom. Słusznym wyborem będzie agencja SEO mająca kilkuletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od SEO, lecz także tworzenia stron czy copywritingu. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które również rozwiną firmę.

Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania stron oraz sklepów www w Google?

Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa adresowana do zarządców stron, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż usług czy wyrobów firmy. Decydując się jakikolwiek biznes niewyobrażalne jest w dzisiejszych czasach nie założyć własnej strony firmowej lub ją uruchomić, jednak nie podjąć się jej pozycjonowania. Konkurencja nie śpi w staraniach o pozyskanie nowych klientów. Wedle badań prawie 97% osób poszukuje w internecie opinii o lokalnych usługach, co klarownie wskazuje do jak dużej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce znacząco zwiększa szansę, że klient wybierze nasze usługi.

Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]